Ram memory

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Apr 20 02:02:55 EEST 2000

Hello Athanasios!

  On 20 Apr 00, Athanasios Sidiropoylos wrote to Fotiou, Marios with subject
"Re: Ram memory":

 AS> Basika to "padi" anarotiete giati eno klinei paradigma to
 AS> Netscape pou  anije prin ligh wra h elef8erh mnhmh einai
 AS> ligoterh apo oti eitan prin ton anijei

H mnhmh einai resource. Not used resources = wasted resources.

Me ena paradeigma 8a to katalabeis kalytera :

Estw oti exoume ena forthgo poy metaferei artidia. Otan to forthgo einai gemato
me artidia mexri th mesh, ayto poy skeftomaste DEN einai "pws 8a eley8erwsoume
xwro wste na xwrane perissotera artidia", alla "pws 8a gemisoume ton keno xwro
poy perisseyei me akoma perissotera artidia". To linux akoloy8ei akribws ayth
thn proseggish sto memory management, enw alla leitourgika xrhsimopoioyn
texnikes segmentation, dhladh "klashs artidiwn".

--
Christos Ricudis

Boh8a ena an8rwpo kai 8a se 8ymh8ei.
Thn epomenh fora poy 8a xreiastei boh8eia.