tcsh sheLL

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Apr 20 00:49:31 EEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, FOLLOW YOUR HEART wrote:

[snip]
> Otan to trexw apo bash shell ola OK, mu to bgazei kanonika.
> otan to trexw apo tcsh shell mou leei Unmatched ".
> 1)ti sto kalo simenei ayto?
> 2) POS MPORW NA TO TREJW?

3ekinas la8os. Ola ayta pou 8es na kanei to scriptaki sou, sthn
pragmatikothta 8eleis na ta kaneis me Perl, The One True Language (tm).

Tassos
PS: Kai oute na skefteis na kaneis otidhpote sobaro se t?csh ....

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

ceterum censeo, delenda est microsoft