Fax under Linux...

Nikolaos nikosladis at yifan.net
Wed Apr 19 14:23:20 EEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, you wrote:
> mgetty+sendfax paketo
> An thimamai kala to exei mesa to CD tou RH

> Ektos apo to poio panw paketo, yparxei to FOBERO (no flames pls)
> hylafax.
> BTW, psaxne prwta sta archives tis listas, to thema exei exantlithei
> kai alles fores
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>
>
> ???s?΅?p??? ?a? ta d?? ( hylafax + winfax Pro 9) ?a? ΅p??? ?a p? ?t? t?
Αναθεματισμενο office!

Ελεγα οτι χρησιμοποιώ και τα δύο ( hylafax + winfax Pro 9 ) και ειμαι αρκετα
ευχαριστημένος από το hylafax αρκεί να συνεργάζεται σωστά το modem με το
πρόγραμμα. Στην αρχή χρησιμοποιούσα ένα Micronet 56ρι το οποίο δεν συνεργαζόταν
με το πρόγραμμα καλά και το αντικατέστησα με ένα 56ρι Crypto το οποίο εως τώρα
συνεργάζεται ( φτού να μην το ματιάσω) άψογα. Εάν η διανομή σου δεν το έχει
μέσα κατέβασέ το από το: www.hylafax.org και ρίξε και μια ματιά στην mailing
list που υπάρχει εκεί γιατί θα σου λυθούν πολλές απορίες και προβλήματα που
τυχόν συναντήσεις. Παράλληλα σημείωσε ότι υπάρχει και μια λίστα που σου λέει
ποιά modem δουλεύουν καλά και ποιά όχι.

Νίκος Λαδής