Matrox G400 kai dio monitors

Spiros Tzavellas sptz45 at otenet.gr
Wed Apr 19 02:23:30 EEST 2000

mythos wrote:

> Epeidi perimeno ton kainourgio mou ipologisti kai epeidi tha exo tin
> G400 kai ena palio monitor na kathetai,mipos tha mporousate na mou
> peite an mporo na xrisimopoiiso kai ta dio monitor kato apo to linux;

   Thn epomenh bdomada 8a parw kai egw ypologisth me thn G400 kai prin
apo liges meres bre8hka akribws sthn 8esh soy. Sto framebuffer Howto 8a
beis plhrofories sxtika me multiheaded displays. Den exw diabsei to
sygkekrimeno Howto kai den kserw poso xrhsimo telika 8a einai sthn
periptwsh mas, alla pisteyw oti einai mia kalh arxh.

				filika
				   Spiros