bttv848 kai 2.2 kernels

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Tue Apr 18 02:40:24 EEST 2000

In message <XFMail.000417221031.roryt at hol.gr> ,
"I.Ioannou" <roryt at hol.gr>  was rumoured to have said about
`` bttv848 kai 2.2 kernels '':

> [...]
> Paw se 2.2.12 kai o (enwmatomenos) driver tou kernel kanei toy kefaliou tou
> Antikatastasi loipon me ayton tou xawtv, ligo magirema giati ta sources
> tou msp3400 den kanane compile me ta symbols toy kernel, anamiksi me to msp3400
> toy kernel , kai omws ola pigan kala.
>
> Anabathmisi se 2.2.14 kai pali o driver tou kernel den kanei douleia.
> Epanalipsi tis parapanw magirikis, anebainei to module kai douleuei, EKTOS apo
> to tuner kai to msp3400 pou prepei na ta anebasw me to xeri (modprobe)
> Enoeitai oti to conf.modules einai ok, kai ta preinstall tou bttv swsta

H Hauppauge me to bt848 [1] poy exw exei doylepsei mia xara mexri twra me
toys 2.2.x, alla 9ymamai to parakatw poy isws na boh9hsei:

Se kapoies ekdoseis toy 2.2.x (prin ton 10) gia kapoio logo allazan
synexeia to nohma twn arguments sto tuner kai sto bttv module (TUNER
kai CARD) kai xreiazotan 3ana diabasma to INSTALL gia ta nea noymera
se ka9e anaba9mish :)

> Entaksei, efiaksa ena rc script kai ta kanw kai egw modprobe sto boot, opote
> anebainoyn theloun den theloun, alla mou exei minei h aporia, ti sto kalo
> ginetai me tous 2.2 kernels kai to support gia videodevs ?
>
> kathe pliroforia euprosdekti
>
> TIA
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

Rgds,
sb.

[1] /etc/conf.modules:
alias char-major-81 bttv
pre-install msp3400 modprobe -k sb
pre-install bttv modprobe -k msp3400 tuner

options tuner type=0
options bttv radio=0 card=2