Fw: ΠΡΟΣΟΧΗ !!

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Apr 17 23:02:03 EEST 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 17 Apr 00, Linux-greek-users wrote to All with subject "Fw: ΠΡΟΣΟΧΗ !!":

PROSOXH!!!

Kykloforei neos ios me to onoma Sherman Law. Erxetai me e-mail me titlo
"Micro$oft loses trial". H Micro$oft anakoinwse x8es oti einai POLY ISXYROS,
perissotero kai apo ton WOBBLER, kai oti den yparxei 8erapeia. MHN ANOIGETE o,
tidhpote me ton titlo "Microsoft Loses Anti-Trust Trial", to e-mail periexei
plhrofories poy katebazoyn thn timh ths metoxhs ths Microsoft kai ka8ysteroyn
thn kykloforia ths epomenhs ekdoshs twn Windows me ta 472819 kainouria bugs!
Diadwste to mynhma ayto se osous mporeite, giati alliws to Amerikaniko Oneiro
KINDYNEYEI me AMESO AFANISMO! Mayday! Mayday!

--
Christos Ricudis

Boh8a ena an8rwpo kai 8a se 8ymh8ei.
Thn epomenh fora poy 8a xreiastei boh8eia.