Compilers' Options

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Thu Apr 13 14:34:58 EEST 2000

In message <38F57EE7.FE3DDABE at freemail.gr> ,
DJ Art <djart at freemail.gr>  was rumoured to have said about
`` Compilers' Options '':

> Υπάρχουν οι επιλογές -O6 και -mpentiumpro στους egcs compilers
> (gcc/g++/c++/κλπ) ???

Εξαρτάται απο την έκδοση.

> Ένα πρόγραμμα (terminatorX) χρησιμοποιεί τις παραπάνω επιλογές (ως
> CFLAGS) για να γίνει το compilation του. Γράφει πως για να γίνει αυτό,
> πρέπει ο compiler να είναι optimized για Ppro κλπ ... (π.χ. pgcc). Παρ'
> όλα αυτά έγινε compile, αλλά όταν εγώ κοίταξα το man page, το
> optimization (-O) έφτανε μέχρι 2 (-Ο2), ενώ το -mpentiumpro δεν υπήρχε.

Το documentation για όλα τα προγράμματα του GNU project είναι σε
texinfo, τα manpages υπάρχουν αλλά δεν ανανεώνονται και ιδιαίτερα
τακτικά.

> Μπορώ να ελέγξω αν οι παραπάνω επιλογές υποστηρίζονται (από τον egcs του
> Slack7) ή το γεγονός ότι έγινε το compile (χωρίς διαμαρτυρίες) είναι ο
> έλεγχος αυτός ?? :)

Τρέξε τα cc1/cc1plus με --help και θα σου βγάλει τι υποστηρίζει. Αυτά
δεν είναι στο $PATH, πρέπει να βρείς που είναι καταχωνιασμένα στο
distribution σου. Στο debian πχ. (με τον gcc 2.95.2) είναι στο
/usr/lib/gcc-lib/i386-linux/2.95.2, και σ'εσένα σε κάποιο παρόμοιο
μέρος θα είναι...

> Έπειτα, αν υποστηρίζονται, γιατί το man page δεν τις έχει ??

Γιατί ο Stallman δεν πολυγουστάρει τον nroff :)

[snip]

Rgds,
sb.

--