Ελληνικά στο CorelLinux????

Panos Katsaloulis teras at Talos.teras.gr
Wed Apr 12 15:33:20 EEST 2000

In article <8d1p7m$9h2$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"Ant. Kokkonos" <anxe at x-treme.gr> writes:
> Έστησα το CORELLINUX 1.0 και μου βγάζει κινέζικα. Πώς θα στήσω ελληνικά σε
> αυτή τη διανομή;;
> Στο SUSE, REDHAT kai MANDRAKE έχω άψογα ελληνικά μέσω των RPM πακέτων
> ελληνικών.

Διάβασες τι λέει το site για αυτήν τη διανομή;
Αν το διάβασες, έκανες ό,τι έλεγε και πάλι δεν τα κατάφερες, τότε
ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε.

(Το ξέρω πως δεν έδωσα και «πολύ» βοήθεια, αλλά πιστέυω πώς με αυτόν τον
τρόπο θα βοηθηθείς περισότερο από το να σου έδεινα ένα τυφλοσούρτη.)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: