null modem converter

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 11 12:33:35 EEST 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 11 Apr 00, Linux-greek-users wrote to All with subject "null modem
converter":

 L> Stia apanthseis sas peri sundeshs laptop me to linux, mou eipate
 L> gia sundesh me seiriako kalodio kai null modem converter (to protimo
 L> apo na ka8omai na ftiaxno kalodia). Ti akribos kanei auto?

Metatrepei ena aplo DTE-DCE cable (poy eina ena pros ena) se null modem cable
(cross RX/TX, handshaking ktl ktl), kai xrhsimeyei sto na mporeis na
xrhsimopoihseis to kalwdio sou kai gia tis dyo douleies.

 L> Kai pou topo8eteite?

Mporw na sou pw an 8eleis alla fobamai oti 8a me kraksei o list owner :>

--
Christos Ricudis

Boh8a ena an8rwpo kai 8a se 8ymh8ei.
Thn epomenh fora poy 8a xreiastei boh8eia.