Poles apories (ke molis arhisa)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Apr 10 22:00:23 EEST 2000

Bassoukos Tassos wrote:

> Paides, kanei autodetect to Mandrake?

Ναι, (φαντάζομαι) είναι το kudzu. Καθώς χρησιμοποιείς και εσύ τον όρο
not-recommended, τον χρησιμοποιώ και εγώ για αυτήν την περίπτωση.

N&J, αν και not-recommended, πάντως, μπορείς να το βγάλεις ως εξής:
Κάτω από την γραμμή εντολών (xterm ή Ctrl-Alt-F1 κλπ ...) θα κάνεις τα
εξής (πάλι):

θα μπείς στον κατάλογο /etc/rc.d/rcX.d (εκτελώντας cd /etc/rc.d/rcX.d).
ΠΡΟΣΕΞΕ!!! πρέπει να βάλεις στη θέση του X το σωστό νούμερο: Λοιπόν:

Αν δεν αλλάξεις τίποτα στο /etc/inittab (που είπε ο Τάσος), τότε αφού
λές πως το Mandrake ξεκινά με X, τότε το Χ θα το αντικαταστήσεις με τον
αριθμό 5.

Λοιπόν, αφού πάς στον κατάλληλο κατάλογο, κάνε ls (ή dir) και εντόπισε
ένα αρχείο του στύλ:

Sxxkudzu

Και πάλι στη θέση των χχ θα υπάρχει ένας (διψήφιος) αριθμός, απλά δεν
ìáò íïéÜæåé ôé áñéèìüò åßíáé. ÁÍ ÏËÁ ÌÅ×ÑÉ ÅÄÙ ÅÉÍÁÉ ÁÊÑÉÂÙÒ ÏÐÙÒ ÔÁ
ÐÅÑÉÅÃÑÁØÁ, ÐÑÏ×ÙÑÁÒ (áëëéþò, ðÝò ìïõ ðïõ äéáöÝñïõìå).

εκτελείς την εντολή:

mv Sxxkudzu xxkudzu

Τώρα, υποτίθεται πως την επόμενη φορά που θα μπείς στο Linux, δεν θα
γίνει auto-detection (άρα κάνε ένα reboot να δείς αν δούλεψε). Αν όχι, ή
αν θές να το ξαναβάλεις, θα ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία (θα μπείς
στον κατάλογο) και θα εκτελέσεις:

mv xxkudzu Sxxkudzu

Θα πρέπει να δίνεις προσοχή στα εξής:

ο να δηλώσεις τα σωστά xx (και Χ για πιό πρίν)
ο προσοχή στο γράμμα S (υπάρχει και ένα αρχείο Kxxkudzu, αλλά δεν μας
ενδιαφέρει)

> Epilogh a) anoi3e ena xterm
>         b) pata ctrl-alt-f1
>         c) alla3e to initdefault sto /etc/inittab (not recommended)

Ν&J, αν επιλέξεις την περίπτωση c, τότε δίπλα από το initdefault θα
áëëÜîåéò ôï 5 êáé èá ôï êÜíåéò 3. ÁÍ ÊÁÍÅÉÒ ÁÕÔÏ ÐÑÉÍ ÔÁ ÐÁÑÁÐÁÍÙ ÐÏÕ
ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ, ΠΡΟΣΕΞΕ !!!!! ΤΟ Χ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 5, ΑΛΛΑ 3.
(όπως κατάλαβες, το Χ θα είναι πάντα αυτό που θα ορίζεις μέσα στο αρχείο
/etc/inittab, δίπλα από το initdefault.

> Proswpika egw mpainw sta x-windows gia 2.5 logous:
>   1) gia na anoigw 10-20 xterms
>   2) gia na anoigw 4-6 para8yra xemacs
> 2.5) gia na anoigw ena par8yro netscape.

Το 0.5 δεν το κατάλαβα ;-)) Γιατί 0.5 ο Netscape ??? ;-)

> dokimase thn entolh 'gcc'. Ean bgalei "gcc: No input
> files" tote einai engatesthmeno.

Πάντως, αν βγάλει "bash: gcc: command not found" δεν είναι
εγκατεστημένο. ;-)

ελπίζω να βοήθησα και όχι να κούρασα :-) (βέβαια, δεν γινόταν αλλιώς,
για αυτό και χρησιμοποίησα το not-recommended :-)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |