εισαγωγή τιμών θερμοκρασίας στο mrtg.

Konstandinos A. Saipas saipman at eexi.gr
Mon Apr 10 18:00:23 EEST 2000

On Mon, 10 Apr 2000, George Daflidis-Kotsis wrote:

> A, me sugxwreis. Na sou dwsw ta lefta sou pisw tote.

Δε μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι καταλαβαίνω το ύφος σου. Διατύπωσα μιά
απορεία και προσφέρθηκες να με βοηθήσεις.  Ο λόγος που απάντησα στο email
σου αν και είχα ήδη κάνει τη δουλεία μου, ήταν απλά για να σε ενημερώσω
οτι κάτι δε πηγαίνει καλά στο script.

> Profanws auto einai:
>
> } else {
>
> shift @system;
>
> }
>

> Oloi ikanopoihmenoi twra?

Εγώ πάντως είμαι, μιας και το mrtg δουλεύει χωρίς παράπονο
χρησιμοποιώντας την awk στο output του sensors |grep temp:.

Πάντως το script μετά τη διόρθωση, μου βγάζει τα ακόλουθα:

[root at saip /root]# ./test
Name "main::undef" used only once: possible typo at ./test line 4.
Name "main::temp" used only once: possible typo at ./test line 4.

Αυτό χρησιμοποιώντας το -w switch μεσα στο script για diagnostic
purposes. Αν αυτό το βγάλω, δε παίρνω απολύτως τίποτα. Μη κατέχοντας απο
perl δε μπορώ να εκφέρω άποψη στο τι μπορεί να συμβαίνει, απλά το
αναφέρω.

Μιας και το δικό μου πρόβλημα ουσιαστικά έχει λυθεί, αν ξέρεις ποιό είναι
το πρόβλημα με το perl script στείλε μου προσωπικό email για να μην
φορτώνουμε τη λίστα.

--
Konstandinos A. Saipas
saipman at eexi.gr, k.saipas at wmin.ac.uk
MSc Computer Networks & Communications @ University of Westminster

BOFH Excuse of the day: T-1's congested due to porn traffic to the news server.