Netscape και font scaling.

root root at Vector-Linux
Mon Apr 10 18:49:03 EEST 2000

Έχω το εξής πρόβλημα. Έχω κατεβάσει μία διανομή από το ίντερνετ, vector linux,
και προσπαθώ να τρέξω τον netscape. Μέχρι εδώ όλα καλά. Ο netscape φορτώνει
χωρίς κανένα πρόβλημα (τουλάχιστον δεν γράφει τίποτα), αλλά δεν μπορώ να δω τα
γράμματα στο σωστό τους μέγεθος. Τρέχω xfs με υποστήριξη για ttf και έχω
εγκατεστημένα όλα τα fonts των Windows και του corel 7. Στον netscape τα
settings είναι όλα σωστά, δηλαδή έχω τσεκαρισμένα τα "enable scaling" και "use
dynamic fonts...". Παρόλα αυτά ο netscape αγνοεί τις εντολες Η1, Η2 και όλες
τις σχετικές που ρυθμίζουν το μέγεθος των fonts. Αυτό φαίνεται καθαρά από τη
σελίδα "About Netscape" όπου θα έπρεπε να βλέπω την έκδοση του προγράμματος με
μεγάλα γράμματα και κάτω στο τέλος κείμενο με μικρά γράμματα. Αυτό που βλέπω
είναι κανονικό μέγεθος γραμμάτων και τα έντονα. Έχω παρατηρήσει ότι μόνο το
(R) αλλάζει ελάχιστα όταν ενεργοποιώ και απενεργοποιώ το "enable scaling". Το
ίδιο φυσικά συμβαίνει σε όλες τις σελίδες, πχ. στη σελίδα του linux.gr το
"καλωσήλθατε..." το βλέπω <<κανονικό>>, και φυσικά και στο freshmeat. Έχω μια
υποψία ότι ούτε τα dynamic fonts δουλεύουν. Το περίεργο είναι ότι έχω
δοκιμάσει διάφορα binaries με το ίδιο αποτέλεσμα, τα οποία στο mandrake και τα
ίδια ακριβώς settings δουλεύουν τέλεια.
Θερμή παράκληση μην μου πποτίνεται να βάλω mandrake ή οτιδήποτε σχετικό, δεν
είναι αυτή λύση. Αν σας βοηθάει μπορώ να σας στείλω φωτογραφίες για να
καταλάβετε το πρόβλημα.

Ευχαριστώ που με αντέξατε.
Παναγιώτης Κ. Προκοπίου