Peri CGI se perl kai C

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Mon Apr 10 12:51:07 EEST 2000

On Mon, Apr 10, 2000 at 11:19:13AM +0300, Michalis Kabrianis wrote:

> Nomiza oti to mod_perl sikwnei kommatia tou interpreter tis perl mazi me ton
> apache (poly xontriko approach profanws), kanontas etsi tin ektelesi twn perl
> cgis pio grigora.
> An kanw lathos tha einai poly endiaferon na to mathw.
>
> Thanks. An pali ayto pou nomiza gia to mod_perl isxyei, paramenei to dilimma :-)

Xwris na gnwrizw auto pou les, skeftomai to e3hs:

An isxue auto pou les, tote giati sthn arxh twn perl cgis e3akolou8oume
na bazoume #!/path/to/perl kai kuriws giati otan ekteleitai to cgi apo
ton server sto process table blepoume /path/to/perl /path/to/script.cgi ?

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --