Peri CGI se perl kai C

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Mon Apr 10 12:47:27 EEST 2000

On Mon, 10 Apr 2000, Michalis Kabrianis wrote:

[snip]
> To prwto pragma pou tha koitaksw na beltiwsw, einai na dw an mporw na kanw tin
> antapokrisi kai to cgi pio grigora.
> Mipws kserei kaneis apo tis eksis dyo lyseis poia tha itan thewritika i
> grigoroteri:
>
> mod_perl kai cgi se perl, i cgi se C?
[snip]

Nomizw pws h mod_perl 8a einai pio grhgorh sthn periptwsh sou, ka8ws exeis
dyo paragontes pou epibradynoun thn antapokrish (otan einai CGI) : to
fork/exec gia to CGI kai thn syndesh me thn postgres pou prepei na ginei
ka8e fora[0].
  Mporeis na ta apofygeis aytous tous paragontex xrhsimopoiwntas mod_perl.
Den 8a fortwneis ka8e fora ton perl interpreter, alla mono mia fora, sthn
arxh. H syndesh twra me thn bash 8a einai per-process, opote o apache 8a
syndeetai mono toan 3ekinaei ka8e child process.

Elpizw na boh8hsa, kai ta anwterw na bgazoun nohma.

Tassos
[0] sthn postgres exw thn entypwsh pws o xronos syndeshs einai shmantikos.

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

ceterum censeo, delenda est microsoft