termatika

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Apr 7 01:58:33 EEST 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 06 Apr 00, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
termatika":

 L> me trisyrmato 2-3 cross 7 straight douleuei
 L> exw ftiaxei ouk oliga tetoia kalwdia gia termatika me epikoinwnia
 L> me seiriaki..

To oti to ekanes kai etyxe na sou doulepsei, den paei na pei oti einai kai h
pio fucking correct lysh.

Ontws to trisyrmato 2-3 cross 7 straight cable douleyei, oso xrhsimopoieis
XON/XOFF handshaking - dhladh ousiastika IN BAND signalling, me oles tis
synepeies poy ayto synepagetai (an logou xarh xa8ei ena XON se periptwsh
overrun).

--
Christos Ricudis

Boh8a ena an8rwpo kai 8a se 8ymh8ei.
Thn epomenh fora poy 8a xreiastei boh8eia.