termatika

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Apr 7 01:54:53 EEST 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 07 Apr 00, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "RE:
termatika":

 L> Pragmatika to mono kalwdio to opoio kanei gia seiriakh syndesh
 L> einai ena null modem cable h ena aplo modem cable me null modem conventer.
 L> Onomazetai null modem cable giati i akida 1 sth mia meria syndeetai me
 L> tin 1 tis allis, i 2 me ti 2, klp . Sto epmorio pwlountai etoima, alla
 L> ean den vreis, mporeis ean pianoun ligo ta xeria sou apo kolitiri
 L> na kataskeuaseis ena.

To exw grapsei gyrw stis tetrakosies deka efta fucking fores, mhpws prepei na
sou to zwgrafisw sto fucking metwpo kai na sou xarisw ki ena fucking ka8refth?
Onomazetai fucking *NULL MODEM CABLE*, *AKRIBWS* EPEIDH h fucking akida 1 sth
mia meria *DEN* syndeetai me th fucking akida 1 ths allhs pleyras, pragma poy
einai fuckingly logikototato an kapoios kanei thn *ELAXISTH* fucking prospa8eia
na skeftei oti otan milane dyo fucking *DTE* metaksy toys prepei na syndeseis
to fucking send toy enos me to fucking receive toy allou (ktl)

--
Christos Ricudis

Boh8a ena an8rwpo kai 8a se 8ymh8ei.
Thn epomenh fora poy 8a xreiastei boh8eia.