USB modem

Nikolaos nikosladis at yifan.net
Thu Apr 6 14:21:23 EEST 2000

> Stin pragmatikotita oi kainourgioi 2.2.x pirines periehoun mia arketa vasiki
> ypostiriji gia usb siskeyes opos usb mouse pliktrologio kai modem, xoris
> na leipoun omos ta provlimata.
> Antithetos o 2.3.51 pou hreisimopoio einai ejairetika veltiomenos sto thema
> ayto. Me pliri ypostiriji gia tis perissoteres usb siskeyes pou tha vreite
> stin agora.
> Oson afora tora ta usb modems ean kai den eho dokimasei kapoio pisteyo
> apo osa diavasa sto Documentation/ tou pirina, oti ypostirizonte pliros.

Εγώ χρησιμοποιώ την εκδοση 6,3 της SuSE, η οποία βάσει των on line
documentation που βρήκα φαίνεται να υποστηρίζει συγκεκριμμένα μοντέλα όπως το
USB scanner HP 4100 τον EPSON stylus 740 και όσο αφορά τα μόντεμ δηλώνει ότι τα
υποστηρίζει (όχι χωρίς προβλήματα) γενικά.
Ακολούθησα όπως είπα της οδηγίες τους και σχεδόν αμέσως φάνηκε να αναγνωρίζει
το μόντεμ και να το καταχωρεί όπως αυτοί είχαν περιγράψει.
Μέσω της wvdial συνδέθηκα ΑΜΕΣΩΣ με την Οτενέτ και για επαλήθευση
πραγματοποίησα άλλες δύο φορές την σύνδεση. Μόλις όμως έκανα reboot πέταξε
αρκετά μηνύματα και η wvdial έπαψε να "βλέπει" το μόντεμ. Εκτοτε αγνοείται η
τύχη του......
Το κακό είναι ότι έχω και usb scanner 4100 & 740 stylus
και ως εκτούτου η εγκατάστασή τους στο λίνουξ κρίνεται επιτακτική. Αλλιώς δεν
βλέπω άλλη λύση από το να περιμένω τον καινούργιο πυρήνα και να κανω
δουλειά μέσω W98..... Τέλος πάντων το χθεσινό πείραμα μου άφησε κάποια
αισιοδοξία.
Αν τώρα κάποιος έχει κάνει κάποια προσπάθεια ας μου πει εν περιλήψει τις
εντυπώσεις του.
Ευχαριστώ

Νίκος Λαδής