termatika

Harris Kosmidhs hkosmidi at hal.csd.auth.gr
Thu Apr 6 12:31:00 EEST 2000

On Thu, 6 Apr 2000, Christos Ricudis wrote:

> Giati 8eleis swnei-kai-kala na toy baleis linux alh8eia? Ena DOS me ena
> terminate h ena ka9q nomizw ftanei kai perisseyei.

DOS=? Denial of Service ?? :-))
Kukloforei akoma to "leitourgiko"? TO exei kaneis na mou to steilei? (mazi
me kana telix ktl)

>  L> Katarxhn gia th seiriakh sundesh ti kalodio xreiazete?
>
> Null modem cable. Tipote apo osa proteinan oi diaforoi asxetoi edw mesa den
> prokeitai na sou doulepsei teleiws, ektos apo th lysh me to modem cable kai to
> null modem converter. An 8eleis na breis to swsto pin out gia null modem cable
> me hardware flow control, psakse sta archives (nai kserw kati eipa twra),
> bariemai na to ksanabriskw

Apo oso 8umame apo ta archives den kukloforei sthn agora e? (toulaxiston
8es/nikh). Prpei na paro katsabidia kai kolitiria?

>  L> To problhma einai tora oti sto minilinux (pou
>  L> den trexei ELF binaries) den mporo na kano compile to minicom.
>  L> Leipoun diafores biblio8hkes. Epish den mporo na kano compile ton
>  L> kernel me PLIP support.
>
> Baltoy ena swsto distribution bre! Ebala se ena antistoixo laptop ena slackware
> 2.2 h 2.3, de 8ymamai akribws, kai doulepse mia xaroula. 8elei bebaia ligh
> prosoxh sto sthsimo, alla de 8a exeis shmantika problhmata.

Se 60MB! Oute kernel de xoraei re su. Dhaldh 30MB to source kai merika to
swap teleiose o diskos.

Harris