No subject

Gerassimos Toumazatos memas at otenet.gr
Wed Apr 5 21:25:06 EEST 2000

Geia sas,

Prospathw na syndethw me Xisp me to Otenet.
Ebala thn entoli atb40, alla meta thn syndesi trww ena "modem hangup,
connection terminated". An tyxei de na milaw  sti deyteri grammi tote moy
kleinei kai ekeini.
Palia ekana login me terminal window twra den mporw.
Rwtw loipon:
Ektos tis AT entoles, sto xisp,  pws ginetai to authentication;
Xreiazetai pap opwsdipote;
na ftiaksw script;
H arkei mono na symplirwsw to username kai to password;
Einai kati allo pou prepei na proseksw;

Epi tis eykaireias na pw oti oute to hylafax douleuei blepw "waiting for
modem to come ready"
opote mipws kanw kati lathos sthn egkatastasi toy "modem-netmod";
Xrisimpoiw SuSE 6.2 kai eilikrina tha ektimousa poly opoiadipote symboyli.

Gerassimos