Re: Πρόβλημα με τον identd. - FIXED

Konstandinos A. Saipas saipman at eexi.gr
Wed Apr 5 16:07:45 EEST 2000

> Δηλαδή το μόνο που έκανε το secure linux patch ήταν να σε αναγκάσει να
> μειώσεις την ασφάλεια του, για να πετύχεις λειτουργικότητα.
> Μερικοί είναι τόσο ηλίθιοι κατά τον σχεδιασμό ενός secure συστήματος,
> που το μόνο που κάνουν είναι να σχεδιάζουν ένα unusable σύστημα.

Όπως το πάρει κανείς. Το restricted /proc είναι μία εκ των λειτουργιών του
secure linux patch. Το γεγονός οτι ο identd τρέχει με root priviledges δε
νομίζω οτι εγκυμονεί τόσο μεγάλους κινδύνους. Παρ'όλα αυτά επειδή δε το
κατέχω τόσο καλά το θέμα περι security και identd δεν είμαι απόλυτος.

Regards,

Konstandinos A. Saipas
saipman at eexi.gr, k.saipas at westminster.ac.uk
MSc Computer Networks & Communications @ University of Westminster.