exec su "user"

Mihalis Tsoukalos mtsouk at dolnet.gr
Wed Apr 5 13:44:37 EEST 2000

On Wed, 5 Apr 2000, George Daflidis-Kotsis wrote:

> Date: Wed, 5 Apr 2000 09:53:57 +0000
> From: George Daflidis-Kotsis <gdk at demon.net>
> To: linux-greek-users at hellug.gr
> Subject: Re: exec su "user"

> sudo
>
> Diabase to sudo(8), sudoers(5) kai visudo(8).

Το ξέρω το εν λόγω πρόγραμμα.
Όμως θέλω να μπορεί ο χρήστης να κάνει μόνο
exec su oracle
για παράδειγμα και κανένα άλλο χρήστη (όπως root :-).
Επίσης δεν θέλω να βάλω password στον χρήστη oracle.

Μια λύση βέβαια είναι να φτιάξω ένα shell script που θα κάνει αυτή την
δουλειά (χρησιμοποιώντας sudo) και τίποτα άλλο αλλά αναρωτιόμουν αν
υπάρχει ευκολότερη λύση.

ευχαριστώ,
μιχάλης.