Prwth selida se keimeno apo TeX

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Apr 5 12:29:12 EEST 2000

On 4 Apr 2000, Panos Katsaloulis wrote:

> Pws ginetai sthn prwth selida apo TeX na mhn emfanizetai o ari9mos grammwn;

  Ypothetw oti (a) ennoeis \LaTeX h \LaTeXe kai oxi plain \TeX, kai oti
ennoeis oti den thes ton arithmo selidas (giati gia na baleis arithmo
grammwn prepei na kaneis syneidhth prospatheia). :-)

> Profanws ayth h selida exei kataskeyastei me \title \author \maketitle klp.
> Akoma ki otan dokimasa na balw prin kai meta to \pagestyle{empty} panta
> emfanize ton ari9mo grammhs :(

  Dokimase to \thispagestyle{empty} prin apo to \maketitle. To \maketitle
ftiaxnei thn selida tou titlou kai allazei selida. To \LaTeX einai arketa
bitsioziko m'afto to thema (to'xei to onoma, xe xe).

A.