kppp + netmod + chap

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Apr 5 11:31:52 EEST 2000

Apostolos Siotos wrote:

> Aparadekto kai ntroph soy... to eixa kai to exv kai den milhsa pote

Ωχ ....... θα με σκάσεις ......

Εκτός των άλλων, ρώτησες για chap, οκ ??

Σου είπα να "φτιάξεις" πρώτα τα AT commands του kppp και μετά να
ξαναδοκιμάσεις, λέγοντας πως για CHAP + kppp δεν απαιτείται τίποτα άλλο,
από το να το διαλέξεις το CHAP και να δηλώσεις στο αρχικό παράθυρο
username/password, προσθέτωντας να ρίξεις και μιά ματιά στο
/var/log/messages να δείς μήπως γράφει τίποτα για το CHAP ή πετάει
τίποτα άλλα errors, εννοώντας εμμέσως πλήν σαφώς πως μπορεί να φταίει το
kppp που δεν συνεργαζεται καλά με το netmod, όπως λές και εσύ με το ATZ
(="ματσακονιές"), και τα "ρίχνει" όλα στο CHAP.

ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ...... κάνωντας όλην αυτήν την διαδικασία, πάρε το script που
ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχει προβλήματα, σου έχει έτοιμα τα σωστά AT Commands και
ΣΙΓΟΥΡΑ του δουλεύει το CHAP, να δείς αν όντως έχεις πρόβλημα με το CHAP
ή με το kppp για να ξέρουμε τί να "φτιάξουμε" πρώτο ......

Εντόπισε πρώτα το πρόβλημα .... (σου έδωσα εναλλακτικές λύσεις). Φταίει
το ένα ή φταίει το άλλο ???

Αφού το είχες και το έχεις, δουλεύει το CHAP ??? ή όχι ??

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |