kppp + netmod + chap

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Wed Apr 5 03:24:35 EEST 2000

Kwsths wrote:

> katarxhn den einai modem:)
> poia version tou kppp exeis?
> den mporw na katalabw pws paizei afou sto atz dinei error.
> etsi na mou fygei h periergeia an kai boleytika me to xisp.
>
> --
Xrisimopoiw thn ekdosh 1.6.11 pou erxete me to KDE 1.1.2 katey8ian apo
to CD tou SuSE Linux 6.2 pou xrisimopoiw. Logo periergwn
mikroproblimatwn to proto kai mono to proto atz den to apantei (den
blepei to kppp thn apantish) kai perimenei to timeout mexri na janadosei
atz kai na sinexisei kanonika (to mandrake pou dokimasa paliotera den
eixe tetio problima). Kai ontos shndeome sthn forthnet kanonika kai me
ton nomo meso chap...... 8-) Otan protodokimasa thn sindesh ISDN den
doulepse to pap (dyo fores dokimasa) kai etsi ebala to (apo oso diabasa)
kalitero chap kai doulebei perifima.
To oti den einai aplo modem to jerw kala.... Tosa xronia asxoloume me
ypologistes alote.. 8a eprepe na me giouxarete mexri na gerasw an ekana
tetio la8os 8-) Giayto lew oti exei elafros diaforetikes entoles.....
8-) Alla einai arketa simbato me ths sini8ismenes entoles twn hayes
(ayto prepei na to egrapsa la8os 8-) ) simbatwn modem pou den yparxei
ousiastika problima xriseis apo opoiodipote programa. Aplos prosexeis th
entoles stelnonte gia thn arxikopoihsh tou netmod kai eisai isixos.....

Sidhropoulos A8anasios

msx
(Xmmm san na me epiase logodiaria simeris 8-)) )