xfntgr-1.0-0

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Mon Apr 3 20:31:33 EEST 2000

In article <000f01bf9ccd$9be35960$0100a8c0 at razorblade>,
	gpall at hal.csd.auth.gr (george pallas) writes:

> From: "Panos Katsaloulis" <teras at writeme.com>

> Me to debian opou xoris epembasi sta scripts to graphis den leitourgei
> asxolithike kaneis?
>
> giorgos

To πρόβλημα με το Debian από ό,τι μας πληροφόρησαν ήταν με το ghostscript.
Κάτι που ξέχασα να πω ήταν πως η υποστήρηξη του ghostscript πλέον
εγκαταλήφτηκε οριστικά γιατί τα standards είναι πολύ πιο «χαλαρά» από ότι
με τα Χ, οπότε είναι σχεδόν αδύνατον να φτιαχτεί ένα γενικό script.

Αυτό ισχύει για όλες τις διανομές :(
Οπότε εκτός απροόπτου το script πρέπει να δουλεύει με το Debian. Το
δοκίμασες και δε δούλευε;

Υπάρχει τελικά καλύτερη λύση για το ghostscript και οδηγίες θα δωθούν το
συντομότερο από το site του γραφίς (όταν έχω χρόνο :)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: