polytonika kai ismini

papadogiannakis vagelis papas at hellug.gr
Mon Apr 3 15:12:38 EEST 2000

George Daflidis-Kotsis wrote:

> Profanws gia na xarakthrizoun makra kai braxea fwnhenta. An de barietai
> autos pou einai filologos h kopela tou as rwthsei na mas upen8umhsei
> poia einai auta kai ti diafora exoun sth grafh, giati egw de 8umamai na
> exoun kamia diafora. :-)
>
> Filika.
>
> --
> -- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
> --    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --

Simfona me ti filologo:
 Ta simbola afta xrisimopoiountai gia na diefkolinoun ton tonismo kai
den einai aparaitita stin grafh ka8imerinon keimenon (esto kai
politonikon). Xrisimopoiountai mono se periptoseis ``epeksigisis'' tis
ixitikis xroias (panta sta arxaia). Xrisimopoiountai pano apo ta alfa,
iota, ipsilon pou einai dixrona, dil oxi sta8era makra i braxea (stin
profora, to makri alfa diabazetai aaa gia paradeigma). Xrisimopoieitai
(pleon) mono sta leksika, (mesa se paren8esi) gia ton akribi
prosdiorismo tou ixou. SINEPOS: opoios 8elei na grapsei leksika (kai
mono ap oti katalabaino), tou xreiazontai.

H morfh tous einai gia to makri mia ef8ia grammoula san tin perispomeni
alla isia, eno gia to braxi einai san perispomeni, alla stin morfh tou
u, san kapelaki diladi.

Ouf!
-=VAGELIS=-