Mandrake & Ellhnika

DJ Art djart at freemail.gr
Sat Apr 1 13:07:00 EEST 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> Δημιουργήται φυσικά από το πρόγραμμα που σετάρει τα Χ στο Mandrake (όποιο
> κι αν είναι αυτό).

Έλα, "το" του RedHat είναι (πως λέγεται, XFConfig, κάπως έτσι) και τα
σετάρει κατά την εγκατάσταση ...

> Εμένα πάντως με 3.3.5-29 αντί να ψάχνει στο /etc/X11/XFConfig ψάχνει στη
> θέση αυτή ακριβώς το /etc/XF86Config

Και εμένα, με 3.3.6 στο Slack7 είναι στο /etc, όχι στο /etc/X11 ...

> Π.χ. να βάλεις ελληνικά Locally σε μηχάνημα οπυ είναι συνδεδεμένο σε δύκτιο
> και τυχαία σε κάποιο από τα paths να είναι σε NFS όπου υπάρχει αυτό το
> αρχείο αλλά δεν έχεις permissions να τα αλλάξεις.

Ακριβώς, ενώ αν συνέχιζε να λαμβάνει υπ' όψιν τυχόν XF86Config μέσα στο
$ΗΟΜΕ, τότε θα μπορούσες να έχεις ελληνικά σε απομακρυσμένο μηχάνημα ...

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |