polytonika kai ismini

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sat Apr 1 19:55:11 EEST 2000

On 01-Apr-00 Antonis Tsolomitis wrote:

> Av 0eleis va grapseis omega me psiln kai perispwmevn apla
> grafeis >~w.

O.k. einai entelws diaforetiko to babel (kai me tin palia elliniki grafomixani).
Egw eimai tis apopsis na akolouthisoume to layout tis grafomixanis, alla den
nomizw na mas empodizei tipota na kanoume kai tous dyo odigous pliktrologiou.

> Gia to oti n MS isws exei kavei blakeies yparxei
> apodeiksn oti tis exei kavei ndn: Grapse iota me tovo kai
> dialytika sto Word (des prongoumevo mail mou).

Den milaw gia ton odigo ellinikwn, alla gia ton odigo polytonikwn pou outws i
allws exoun panw apo 1 nekra pliktra.

> Epnreazetai sto ba0mo pou prepei va dnmiougn0ei to katallnlo
> def arxeio (avalogo tou iso-8859-7.def) gia xrnsn me to inputenc.sty

Pali den kserw poso dyskolo einai ayto, alla an den einai, giati na min to
kanoume?

> AT.
>

> --

Michalis Kabrianis