polytonika kai ismini

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Sat Apr 1 16:48:51 EEST 2000

Mallov yparxei problnma.
Avoiksa va dw to Ismini kai givetai xamos. Prwta apo ola
eivai kako. Ta pveumata dev eivai pveumata alla quotes.
Akoma kai av to parablepsei kaveis ayto, leipouv stoixeia.
Dev exei kefalaia tovoumeva. Loipouv ola ta kefalaia
me tovous kai pveumata (osa pairvouv telos pavtwv).

Apo pleuras 0esewv eivai avakatemevos o erxomevos.

Prepei mallov va apofasisoume ti 0a kavoume. Milnsa ligo me tov
Dnmntrn kai yparxei dia0esn alla prepei va broume/ka0ierwsoume kapoio
standard.

Nomizw oti dev prepei va akolou0nsoume tnv Microsoft
giati olo kai 0a exouv kavei blakeies.

Pisteuw oti to plnktrologio prepei va douleuei se avalogia
me to babel pou n plnktrolognsn eivai apolyta fysiologikn.

Isws va prospa0ousa stis epomeves bdomades va ebaza polytovika
stnv grammatoseira kerkis tou Tmnmatos edw stn Samo.

Alla yparxei 0ema standard. Proteivw va pame me to babel.
O pivakas twv 256 stoixeiwv xwraei ola ta polytovika (xwris agglika)

Kai 0a douleuei kai omorfa me to LaTeX.

Av yparxouv protaseis peite tes mpa kai bgei akrn.

AT.