linux newbe looks for BOH8EIA

Κωνσταντινίδης Βασ. kon_dis at kor.forthnet.gr
Thu Sep 30 20:07:24 EEST 1999

οπως καταλαβατε ειμαι "νεουλας, αρουρι, ποντικαλας, φρεσκος,ψαρακας" στην
ολη υποθεση (linux)

πριν απο τρεις μερες "γνωρισα" το linux αφου εκανα install την διανομη της
caldera openlinux 2.2 (demo).
σαν πρωτη εντυπωση εμεινα αναυδος απο την ευκολια της εγκαταστασης (εβαλα το
cd σε win98 και επελεξα install. εκανε μονο του format στον δισκο που του
εδειξα με ρωτησε για διαφορες ρυθμισεις σε γραφικο περιβαλον!!!!!! και με
αφησε να παιζω tetris μεχρι να ολοκληρωθει η εγκατασταση !!!!!!)
ολα αυτα με ενα μονο rebbot (που ηταν απαραιτητο αφου η εγκατασταση επρεπε
να γινει σε περιβαλον linux)

μετα απο αυτο την υπολοιπη μερα διαβαζα HOW TOs και καταφερα να "δω" το
cd-rom, cd r/rw,floopy και τον σκληρο με τα Win98 (γουσταρω τα εικονιδια που
αλλαζουν αν η συσκευη ειναι mount η οχι)

εχω γραφικο περιβαλον (η θα επρεπε να πω Xserver) KDE και τα ανωτερω  εγιναν
μεσω KDE (οχι κονσολα). ενα απλο κλικ και λιγο editing το /etc/fstab και
αυτο ηταν ολο.(κουνια που με κουναγε)

ΕΔΩ αρχιζουν τα δυσκολα. ΠΩΣ κανω config τον ηχο (soundblaster 16 PnP)?????

μεσω του KDE υποτιθεται οτι επιλεγεις COAS->kernel και απο μια λιστα
επιλεγεις τους οδηγους που θελεις, αλλα εμενα εκαι δεν δειχνει τιποτα (μηπως
δεν εχει διαθεσιμους οδηγους γιατι ειναι demo version???).
ετσι και αλλιως το COAS ειναι εργαλειο της caldera και αν δεν εχετε την ιδια
διανομη (caldera ) δεν καταλαβαινετε για τι σας μιλαω (γραφω ????)

παμε λοιπον στα παραδοσιακα μεσα

στην κονσολα δεν μπορω να 'μπω' στο /usr/src παρολο που το "ls" απο το /usr
μου δειχνει το src (με αλλα πραγματα μαζι). το " cd /src " μου επιστρεφει "
no such file..." (εχω permission για το dir αυτο σαν root)

τα " make xconfig, make menuconfig, make config" επιστρεφουν "no rule to
make tarket..."

to " insmod sb " δεν βρισκει το "sb" (εδω να υποθεσω insmod=insert module
και sb=sb.o=οδηγος για soundblaster????) (δεν βρισκει ουτε το uart401 σημ:
αυτα τα ειδα στο soundblaster how to)

επιβεβαιωστε μου καποιος pleaseeeeeeeeeeeeee οτι καταλαβει εχω σωστα τα
ακολουθα

1. υπαρχουν δυο τροποι για να config τον ηχο
        α.τροπος  να κανω compile τον πυρηνα (kernel) μεσω του make xconfig
κλπ....
        β.να φορτωσω τους "οδηγους" σαν loadble modules

ειναι τα δυο ανωτερω σωστα και αν ναι θελω info  για τον β. τροπο

ξεροντας οτι εχω γραψει ενα μεγαλο μηνυμα σας ευχαριστω που διαβασατε εως
εδω (οσοι απο σας το κανατε :ο) και σας παρακαλω αν μπορειτε να με βοηθησετε
(η εστω παρηγορησετε).

ΥΓ ελπιζω να μπορειτε να "βλεπετε" greek fonts  γιατι αλλιως την πατησα

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr