Dr Dobb's journal and Linux

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Thu Sep 30 19:13:32 EEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Bassoukos Tassos wrote:

> Xairete...
> diabaza loipon to DDJ[0], kai epese to mati mou sto "Linux, RT-Linux, and
> IPC: FIFO's vs Shared Memory"[1]. Kai den pisteya sta matia mou.
>   O typos anaferei oti
> (a) ta fifo's einai periorismena se ari8mo kai xwrane polla data
>     - exw thn entypwsh pws einai i-node-limited kai xwrane 8k prin
>       blockaroun.

    Quoting from the artcle:
    You declare the maximum number of FIFOs in rt_fifo_new.c as
    #define RTF_NO 64. These appear as devices dev/rtf0..63
    in the filesystem.

    Opos vlepeis milane ksekathara gia fifos tou rt-linux

> (b) gia na breis shared memory, prepi na kaneis reboot me
>     mem=(memory-total shared size) sto lilo
>     - eimai *sigouros* oti den xreiazetai na kaneis kati tetoio, des aplws
>       thn ImLib.
> (c) gia na exeis prosbash se shared memory, prepei na kaneis open to
>     /dev/mem(!!), to opoio meta to kaneis mmap()(!!!!!!)

  Milane gia shared kommati apo tin physical memory den milane gia tin
shared memory pou nomizeis (px ImLib), kati paromio exei to dri module
(apo ton 2.,3.18 einai ston kernel) kai ekei prepei na bootareis me
mem=xxx gia na afiseis eleuthero xoro stin physical memory gia ta DMA etc..

gia to (c) logiko einai otan mia unix process thelei access stin physical
memory kanei open to /dev/mem.

> Sas parakalw, peite mou ean ayta ta lena
>   (a) epeidh den exoun idea ti tous ginetai,
>   (b) einai apo to RT-Linux
>   (c) einai enas tropos gia na exeis non-swappable memory[2]
>   (d) ola ta parapanw
> prin mou pesoun ola ta mallia.

Boreis na kratiseis ta malia sou :)

> [0] http://www.ddj.com/
> [1] http://www.ddj.com/articles/1999/9911/9911b/9911b.htm
> [2] swappoff -a den ftanei?
>
> --
> Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
>  Computer Shaman and Informatics Thaumaturge
>
> The IQ of any group is the lowest individual
> IQ divided by the number of feet. - PCDC in /.

Kostas Gewrgiou

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr