Problem pali gamw ton kernel mesa! :))))

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Thu Sep 30 03:22:30 EEST 1999

George Galimanas wrote:

> Loipon ebala tis libc 5.4.46 kai kati egine.........i ta ekana xeirotera
> twra iiiiiiiiiiii den kserw ti na pw!!!
> Gia koitakste parakatw ti leei????? Ebala tis libraries kanonika ektos re
> paidia kai an den ekana kati swsta!
> Anoiksa to libc-5.4.46.tar.gz me gunzip libc-5.4.46.tar.gz kai auto to ekana
> sto / giati argotera me tar xvf libc-5.4.46.tar
> bazei tis lib sto usr/lib kai loipa kai loipa.......shmasia exei pantws oti
> dior8w8hke to prohgoumeno problem!!!!

Eeee...8a elega oti 8elei kai compile h libc...

<snip>

> tools/build bootsect setup compressed/vmlinux.out CURRENT > zImage
> tools/build: error in loading shared libraries

To problhma:

> libc.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory

Nai....8elei :-)

Ti distrib exeis? Pantws 3anakane ena install th libc tou...meta pare th libc
pou brhkes kai afou thn anoi3eis se ena katalogo asxeto (gia pashs fusews
peiramata, compile, klp) kane ena compile kai make install.

Panos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr