Kati symbainei me ton xfs... please help!

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Wed Sep 29 02:22:25 EEST 1999

On Mon, Sep 27, 1999 at 07:33:52PM +0300, Galanakis Dimitris wrote:

| Ta paths twn fonts (ayta pou einai ston katalogo /etc/X11/fs/config) einai
| athikta....
| einai ta swsta paths pou eixa kai prin....
| Axxx as me boithisei kapoios giati exw trelathei na mpainw sta ms windows...

Mporeis na baleis to freetype-1.x kai me kana-duo scripts pou exo spiti na
metatrepseis ta .ttf sou se .pcf.gz opote de xreiazetai to xfs.  Pianei ligo
parapano xwro sto disko, alla einai pio el1t3 apo to na kaneis render kathe
fora ta idia fonts, ektos ki an exeis polu grngoro epeksergasti kai sobari
elleipsi xwrou sto disko.

Ennoeitai oti ola auta mexri na bgoun ta XFree 4.x giati tote poios
skotistnke gia to xfs, 0a 'kseroun' ki apo ttf lene.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Modem hangu}#}!}!}!} }4}"}&} } } }
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr