C (itan Re: Ligo asxeto ...)

N.P. sten38 at yahoo.com
Tue Sep 28 13:28:01 EEST 1999

>De nomizw. Systhma ekma8hshs pou se ma8ainei systhmatika kakes synh8eies,
einai
>kako systhma ekma8hshs. 8a htan poly kalutera na arxizes me kati pio
advanced,
>estw kai (mpliax) visual c.

Akoma den eipes poia kakia sini8ia se ma8ainei. Oloklirone tis protaseis
sou. Alla gia win anti gia visual c ego 8a epairna pali ths Innovation
(nomizo iparxei) Esi ti xrhsimopoieis?

>An kai de synistw to K&R gia arxarious, psakse kai bres to ("The C
programming
>language", twn Kerninghan kai Ric... e, Ritchie). Einai POLY kalo sto na
>ksedialynei poia shmeia ths glwssas EINAI platform dependent kai poies
koines
>taktikes einai lan8asmenes.

To exo, alla den exo brei akoma ora na to proxoriso.Kai min anisixeis, an
kai ararios nomizo oti to katalabaino toso kala, oste an kano kai eksaskisi,
teleiosa.

N.P.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr