CHAT - connection retrys

Vaios Papaioannou vp at co.umist.ac.uk
Tue Sep 28 10:57:01 EEST 1999

Gia,

Psaxnw na brw pws ka8orizume to dial up connection retries sto chat.

Exw mia aytomatopoihmenh syndesh sth HOL alla to pppd+ connection script
alles fores syndeontai me epityxia kai alles oxi (misoconfgured dial up
server ??).

8a 8ela na elegjw to ari8mo twn redials etsi wste na mhn mu er8ei kanas
astronomikos logariasmos ejaitias twna potyxhmenwn prospa8eiwn !

vp.

PS Pls CC: inlude me in your replies. thnks.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr