C (itan Re: Ligo asxeto ...)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Sep 28 00:36:23 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 27 Sep 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: C (itan Re:

 L> Den ksero an einai la8os, alla gia idiotikh xrhsh ma8hteuomenou
 L> mou kanei pros to paron.

De nomizw. Systhma ekma8hshs pou se ma8ainei systhmatika kakes synh8eies, einai
kako systhma ekma8hshs. 8a htan poly kalutera na arxizes me kati pio advanced,
estw kai (mpliax) visual c.

O,tidhpote telos pantwn poy na douleyei se protected mode - gia na
katalabaineis sxetika grhgora ti malakia kaneis otan DEN kaneis allocate mnhmh
gia ta dedomena sou (#1 la8os arxariwn programmatistwn se C), otan yperbaineis
ta oria ths mnhmhs poy ekanes allocate (#2 la8os), h otan "paizeis" me pragmata
poy sou fainontai profanh enw den einai, p.x. sizeof(int) == x opoy x constant
:> (#3)

 >> style programmatismou sto opoio exeis synh8isei exei merika
 >> yparksiaka problhmata sto 32bit protected mode.
 L> ??? Den eimaste oloi admin-experts, kanto pio liana.

An kai de synistw to K&R gia arxarious, psakse kai bres to ("The C programming
language", twn Kerninghan kai Ric... e, Ritchie). Einai POLY kalo sto na
ksedialynei poia shmeia ths glwssas EINAI platform dependent kai poies koines
taktikes einai lan8asmenes.

Epishs, to FAQ ths comp.lang.c exei apeira tetoia paradeigmata. Poly wraio,
psakse sthn altavista na to breis.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr