Einai to linux argo?

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Tue Sep 28 00:41:05 EEST 1999

On Mon, Sep 27, 1999 at 10:23:16PM +0000, Panagiotis Voudouris wrote:

| <quote>
| Na diabaseis to 'Design and Implementation of the 4.3BSD Unix' [[[snip]]]
| </quote>
|
| pou 8a paw aurio na to bgalw apo th biblio8hkh gia na ma8w ki egw pws ta
| katafernei...Mporei kai na kanw la8os. 8a to diabasw kai 8a sou pw.

Pou 0a deis kati gia dentra me i-nodes, kai caching twv aitnsewv gia
grapsimo sto disko, kai re-ordering ton blocks pou prepei na graftoun, kai
read-ahead sta blocks pou diabazeis oste na min ksanaspinarei o diskos gia
na diabaseis apla to epomeno block, kai diafora alla omorfa pragmata.

Twra to fragmentation otan to arxeio den einai mia apli lista apo blocks sto
disko, alla ena dentro apo i-nodes kai data blocks, den 'ufistatai' ws
ennoia giati to arxeio einai eks' orismou /kommatia/, ara ti defrag na tou
kaneis?

<exercise>
Afino os askisi gia ton anagnosti na brei pote exei vonma va kaveis defrag
se ena unix filesystem, kai kato apo poies proupo0eseis auto 0a parousiastei
san beltiosi stin taxitita tou diskou.
</exercise>

!keramida
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr