Einai to linux argo?

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Tue Sep 28 00:33:34 EEST 1999

On Mon, Sep 27, 1999 at 09:10:57PM +0300, N.P. wrote:

| Background den exo (pa8ame sta win kai ma8ame), alla ta exo ola se ena
| partition. To eixa skeftei na balo ta /boot /bin /sbin (auta den einai pou
| apokleietai na tous pros8eso oste na 8elo kai allo xoro?) se allo
| partition alla den iksera poso pianoun kai etsi ta ebala ola mazi.

Mporeis na koitakseis sto http://www.pathname.com/fhs/ gia to teleutaio
'filesystem hierarchy standard' pou leei se kapoio tmnma tou poia mern tou
filesystem sou einai etsi ki allios kalo na ginontai mount readonly, poia
mporoun genika na pane se allo partition, ktl. ktl.

Ah kai den xreiazetai background, foreground kai megalo priotity theleis gia
na eisai panta 'top' stin oura me tis diergasies.

!keramida
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr