Name pali konta sas,epitelous:)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Sep 27 11:11:06 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 27 Sep 99, Linux-greek-users wrote to Costas Barakitis with subject "Re:
Name pali konta sas,epitelous:)":

 >> kapoies alles light ergasies? Kai otan leei maintenance ennoei
 >> na parei t/f ton texniko ths tade etairias poy kserei kala th
 >> mixanh?

 L> Apo tin alli exei dikio o Costas. Apo tin skopia tou, giati
 L> diaolo telika plirwnetai o sysadm (basika mporw na sou pw pollous
 L> logous, alla,ki auto pou les exei mia basi gia mikra omws
 L> pali periballonta).

DYSTYXWS to senario "ola ta local additions topo8etountai sto /usr/local" gia
ton ena h ton allo logo polles fores den mporei na efarmostei plhrws. (exete
kanei pote upgrade to vendor-installed sendmail? aaargh).

H lysh sthn opoia telika katelhksa kai pote de mporesa na efarmosw, einai na
krataw olo to systhma katw apo CVS control :>. (nai, eimai diestrammenos).

Oso gia thn kosmo8ewria moy, ayth einai oti o system administrator prepei na
apodesmeyetai oso to dynaton syntomotera apo baretes doyleies toy styl
"recompile to gnu gettext poy xreiazetai to gnu banana poy einai prerequired
toy gnu pi8hkos poy to xreiazetai to gnu zoo gia na ginei enable h option --
with-omelette-and-bacon toy PHP3" (teleiws *tyxaio* paradeigma), wste na exei
to xrono na ksynei t'ar... e, na asxoleitai me endiaferoyses kai prwtotypes
pleyres toy system administration.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr