Name pali konta sas,epitelous:)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Sep 26 23:43:56 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 26 Sep 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
Name pali konta sas,epitelous:)":

 >> An doulepseis ligo se kati allo, ma8aineis arketa grhgora ti
 >> einai UNIX kai ti einai GNU extension kai ksereis poy kai pote
 >> na ta apofygeis.

 L>   Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και το άλλο: αν χρειάζεσαι πολύ
 L> ένα GNU πρόγραμμα, απλά το κατεβάζεις και το εγκαθιστάς. Οσο να 'ναι, το
 L> GNU project είναι αρκετά πιο παλιό από το Linux, και έχει μάθει να
 L> προσαρμόζεται και σε άλλα UNIXοειδη...

Fysika den prepei na ksexname oti otan douleyeis se ena production periballon,
me X > 1 mhxanhmata, oso ligotera pragmata allazeis toso to kalytero apo
pleuras maintenance. Alliws katse kai ksanasthse oooolo ekeino to paketo ka8e
fora poy 8a prepei na kaneis reinstall to leitoyrgiko se ena mhxanhma.

(ennoeitai oti h lysh einai prebuilt reference systems, alla telos pantwn)

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr