greek

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Sep 25 11:05:12 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 25 Sep 99, Linux-greek-users wrote to Costas Barakitis with subject "Re:
greek":

 >>> Kai giati parakalw otan egw 6a paw sthn Agglia prepei pali na
 >>> milw th glwssa toys? Aytoi den endiaferontai gia toyrismo 'h
 >>> filoksenia? Otan
 >> Giati otan eixe ginei h peribohth psifoforia, gia xarh kapoiwn
 >> kafrwn h ellhnikh exase gia mia pshfo apo thn agglikh.
 L> Για ποια ψηφοφορία μιλάς;

Enas poly gnwstos sygxronos my8os anaferei oti kapote kapoy egine mia
pshfoforia (apo poioys?) gia na apofasistei an h Epishmh Glwssa (tinos?) 8a
einai h {ellhnikh|germanikh|italikh|gallikh|arabikh|swahili|klingonese, analoga
me th glwssa poy milaei o kafros poy diadidei to my8o} H ta agglika. Kai oti ta
agglika kerdisan me mia pshfo.

Sthn pragmatikothta bebaia, ayto de synebh pote. (eidika oi Hnwmenes Politeies,
gia tis opoies legetai para poly syxna aytos o my8os, den exoyn nomo8etika
katwxyrwmenh "epishmh glwssa" poy apolambanei pronomiwn - ta Agglika einai
aplws de facto standard).

H phgh toy my8ou einai to pragmatiko gegonos oti kapote ena germanofwno lobby
ths virginia - politeia tote me megalo plh8ysmo germanwn metanastwn - zhthse
thn dhmosieysh kapoiwn nomwn poy aforousan amesa toys polites ths virginia, KAI
sta germanika ektos apo ta agglika. H aithsh aporif8hke apo to amerikaniko
kogkresso ontws gia mia pshfo, germanofwnou malista.

Reference : Heath,
   S.B., and Mandabach, F. 1983. Language status decisions and the law in
   the United States. In J. Cobarrubias and J.A. Fishman (eds.),
   _Progress in language planning: international perspectives_ (Berlin:
   Mouton), 87-105.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr