DNS problhma

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sun Sep 26 10:38:43 EEST 1999

Konteyw na trella9w :(((
Mexri xtes empaina mia xara sto internet. Twra den 3erw ti paizetai kai den
anagnvrizei to DNS pleon.
Kai *den* einai ayto mia apo tis gnwstes istories "pws mpainw sto
internet"...

Alla as pw ti exw kanei apo thn arxh:

1) Eimai sth Forthnet

2) Mpainw me kppp. Oles oi epiloges apeiraxtes. H syndesh ginetai kanonika.
Mporw na kanw ping opoydhpote. An balw sto netscape (me apenergopoihmeno to
proxy fysika) to IP ths kentrikhs selidas ths Forthnet (193.92.150.240) &
apenergopoihmeno to javascript thn blepw mia xara. Diey9ynsies omws toy styl
www.forthnet.gr einai adynates.

3) Kanw "cat /etc/resolv.conf". To arxeio yparxei me tis eisagwges:
domain forthnet.gr
nameserver 194.219.227.2
nameserver 193.92.150.3
Ta DNS opote 9a prepei na doylepsoyn.

4) Sbhnw to DNS entries apo to kppp kai den to afhnw na peira3ei tis
epiloges DNS toy systhmatos. Tis epiloges aytes tis grafw xeirokeinhta sto
arxeio /etc/resolv.conf
Tzifos.

5) Mpainw me wvdial. Dokimazw na mh toy dhlwsw automatic DNS kai na balw ta
kanonika. Tzifos

6) Dokimazw sto wvdial na balw automatic DNS: tzifos

7) An balw sto kmail ws pop klp. ta IP poy moy edwse h forthnet grafw kai
diabazw mail ma xara.

Ti mporei na symbainei;;;

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr