Name pali konta sas,epitelous:)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Sep 24 19:00:02 EEST 1999

Hello DJ!

  On 24 Sep 99, DJ Art wrote to Christos Ricudis with subject "Re: Name pali
konta sas,epitelous:)":

 DA> BTW, για εμάς τους ανιστόρητους, το SCO Unix που κυμαίνεται σε
 DA> σχέση με αυτην την "ελαφρύτητα" του Ultrix ??

Einai paromoio, oxi akribws omws.

To Ultrix einai typiko 4.3BSD Unix, to SCO Unix System V/386 htan bare SV3.2
(an h8eles TCP/IP stack p.x. epairnes apo allon - 8ymaste thn Wollongong?)

To SCO Open Desktop poy bghke ligo argotera, einai pali SV3.2-based ,me
diafora extensions (TCP/IP, X11, Motif, mmap(), ktl).

O koinos toys progonos einai to Eighth Edition Unix twn Bell Labs. Leitoyrgika
exoyn polles diafores, an kai Unix kai ta dyo.

H symboulh moy? Sthse ena solaris sto PC sou kai prospa8hse na doulepseis ekei.
Einai standard System V4.2 Unix, poy telika epikrathse san protypo ston xwro
twn commercial unixes (me eksairesh to Tru64 kai to HP/UX). An asxolh8eis
sobara, arga h grhgora 8a prepei na katseis se ena mhxanhma xwris GNU kaloudia.

An doulepseis ligo se kati allo, ma8aineis arketa grhgora ti einai UNIX kai ti
einai GNU extension kai ksereis poy kai pote na ta apofygeis.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr