neoi xrhstes (was: Staroffice+Greek)

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Sep 24 14:32:20 EEST 1999

On Fri, Sep 24, 1999 at 12:59:54AM +0000, Panagiotis Voudouris wrote:

| Εκτός αν έχουμε linux για σχετικούς και windows για άσχετους...τότε πάω
| πάσο.  Καλά....καμιά φορά βέβαια μπορεί να ξεχυλίσει το ποτίρι [snip]

Κοίτα, το να έρχεσαι από τον 'θαυμαστό κόσμο των υπολογιστών' στην δυσκολία
ενός 'όχι και τόσο φιλικού' linux συστήματος, δεν δικιολογεί με κανένα τρόπο
την τάση κάποιων να φυγοπονούν μέχρι αηδίας.

Το κλασσικό επιχείρημα είναι: μα δεν έχω χρόνο να κάτσω να διαβάσω τώρα, εγώ
θέλω να κάνω απλά την δουλειά μου.

Αχμμμ, και τώρα ας αποδείξει κάποιος ότι κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει
οποιοδήποτε λειτουργικό χωρίς να διαβάσει κανενός είδους help, βιβλίο, χωρίς
να πάρει τηλέφωνο στο τμήμα υποστήριξης του ISP του, χωρίς... χωρίς...
χωρίς γενικά να αφιερώσει λίγο χρόνο.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/