Kati den paei kala....

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Fri Sep 24 13:48:14 EEST 1999

Αυτό ήταν δυστυχώς :-((((((((((((((
Έκανα backup στα Windows και έτρεξα το dosfsck. Αυτό μου σκότωσε
μερικά αρχεία και directories (κυρίως τα βασικά!) αλλά έκανε κάποια
δουλειά, γιατί τα Windows μετά μου έκαναν scandisk και defrag (που
προηγουμένως αρνούνταν να κάνουν!).  Το scandisk μου έδειξε πάντως κάπου
65 ΚΒ σε bad sectors. Στη συνέχεια ξύρισα την κατάτμηση με ένα dd και
την ξαναφόρμαρα με mkdosfs. (Linuxάκι rules τελικά...).

Τώρα όλα είναι <<καλά>>, με την έννοια ότι το partition λειτουργεί
(πέρασα DOS 6  για να δω πώς θα το νιώσει) και δουλεύει...... Κοίταξα
και αυτό με τα καλώδια και όλα ήταν εντάξει. Άρα οι χαλασμένοι τομείς
ήταν το
πρόβλημα.
Τέλος πάντων, ας ελπίζουμε να λύθηκε έτσι!

Αυτά...... ευχαριστώ για τις απαντήσεις από όλους.

ΥΓ1:  Τα ελληνικά εισαγωγικά στο kikbd πώς γράφονται; Έκανα όλους τους
συνδυασμούς που κατεβαζε το μυαλό μου και δεν το βρήκα :-))

ΥΓ2: Με αφορμή το γεγονός άρχισα να μπαίνω τακτικά στο Internet
από το Linux. Για το email μου χρησιμοποούσα xfmail μέχρι που είδα ότι
(προφανώς) η έκδοση που περιέχεται στο SuSE 6.2 είναι
προβληματική, αφού παρ'ότι του έδωσα σωστά στον SMTP αρνείτο να στείλει.
Βασικά δεν επικοινωνούσε καν με τον smtp. Τώρα χρησιμοποιώ Netscape.

Nikos Theodorou (Gordon)
web:  www.math.auth.gr/~ntheo
mail: ntheo at math.auth.gr
icq:  8904772