greek

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Fri Sep 24 13:01:10 EEST 1999

Ναι... αλλά με αυτή τη λογική θα έπρεπε να είναι ξενόγλωσσα και πολλά
ακόμη. Θα έπρεπε να μην μεταφράζαμε ούτε πχ τους μαθηματικούς όρους (πχ
να λέμε ότι η function είναι continuous). Ή ακόμα χειρότερα να τους
έχουμε στα Γαλλικά ή Γερμανικά αφου οι περισσότεροι μαθηματικοί της
Αναγέννησης ήταν Γερμανοί / Γερμανόφωνοι. Μπορώ να το τραβήξω και λίγο
και να πω ότι Θα έπρεπε επίσης να μην έχουμε ελληνικά ούτε στους
υπολογιστές (αυτά που γράφουμε τώρα!).

ΟΚ, προφανώς ο Ρικούδης το έκανε για την πλάκα και γέλασα κι εγώ! Αλλά
αν σοβαρευτούμε, είναι παράλογο (κατ' εμέ) να μη δεχόμαστε ότι οι όροι
φυσικά και μεταφράζονται (πχ κάρτα δικτύου). Τα ονόματα όμως όχι (πχ
Netscape Navigator).

Αυτά )

DJ Art wrote:

> Ναι, και επειδή και εγώ τα παίρνω με κάτι τέτοια (αν και παραδέχομαι ότι
> αυτό τώρα ήταν η κατάλληλη σάτιρα, από το κατάλληλο άτομο :-)) έχω να πώ
> ότι πρέπει να παραδεχτούμε πως όλες η ορολογίες πρέπει να "μιλιούνται"
> όπως γεννήθηκαν:

Nikos Theodorou (Gordon)
web:  www.math.auth.gr/~ntheo
mail: ntheo at math.auth.gr