Einai to linux argo?

N.P. sten38 at yahoo.com
Fri Sep 24 21:38:57 EEST 1999

Exo diapistosei oti i elipsi defrag tool einai megalo meionekthma.Sto linux
partition (400Mb-den exo alla, but I use xoro apo 2 partition ton Win)
peripou to 80-85% einai used kai meta apo kamposi xrhsh exei arxisei na
deixnei simadia defragmentation (To netscape sto AfterStep ka8isterei pio
poli apo ton IE sta winblow$). Ennoo oti sta Win pou kano sixna Defrag,
diapistono ais8hth beltiosi taxititas, dedomenou oti exo P100/32EDO/1,51gb
HD (enjoy oldies!!!).

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr