Sxolika biblia pliroforikis (WAS re: apateones!!)

N.P. sten38 at yahoo.com
Thu Sep 23 15:55:28 EEST 1999

>Της πλάκας είναι το μάτι σας !!! Παιδιά γυμνασίου είναι και όχι τίποτα
>intermediate users. Αν λοιπόν μάθουν 5 εντολές DOS και μπούν στο νόημα
>τί εστί γράφω κώδικα (έστω και με GW-Basic) θα είναι πολύ καλά.

>Καλά κάνεις και σου φαίνονται βουνό, διότι απλά είναι για ανθρώπους που
>χρησιμοποιούν Η/Υ χρόνια και χρόνια. Δεν είναι με καμία παναγία για
>αρχάριους. Είναι γενικά νοοτροπία ελληνική να περιέχουν τα βιβλία τα
>σχολικά πολύ θεωρία, πολύ φλυαρία. Το βιβλίο "ανάπτυξη εφαρμογών σε
>προγραμματιστικό περιβάλλον" δεν έχει καμία σχέση με προγραμματισμό στην
> [...]

Gia na mhn akouo m??????s, epeidh mallon eimai apo tous neoterous sti lista
(15). Sto sxoleio exo kanei kai dos se 8086 kai Win se P133 h kai Celeron
300. TIPOTA den ma8enei kaneis, giati to ma8hma einai ths plakas. Kai ektos
apo auto, mporei kapoios na einai ASXETOS alla den 8elei oute poli mialo gia
na katalabeis pos douleuei to pontiki oute poli praktikh. Ta 3 teleutaia
xronia pou kano pliroforikh (B',G' Gimnasiou kai A' likeiou) exo 'ma8ei':
WIN:na mpaino/kleino sta Win, na grafo sto Notepad, na zografizo sto Paint,
na copy se floppy, na format floppy kai na xeirizomai para8ira, eno se DOS :
cls,copy,dir kai na xeirizomai ipotipodos ena dos editor. Gia ola auta mono
ta basika. Alloste oti i o8onh einai monada EISODOU +eksodou (xoris na
anferetai pou8ena ti eisagei) mono sto sxoleio to ma8enei kaneis. Oi
ka8hghtes os gnosto einai erasitexnes, ta paidia phgainoun gia thn plaka
tous sto ma8hma => TIPOTA den ma8enei kaneis.Ayta giati mou ageikse na akouo
toubla otan tous troo sti mapa kai exei katanthsei to KALITERO mou ma8hma na
mou rixnei to geniko ba8mo (oxi kai 18-19 stin pliroforikh, kseutila ntroph
kai aisxos).Epeidh paratrabikse to 8ema sth lista, as stamathsei edo, den
endiaferei kanena to sistimato tou arsenh (mono oi eksetaseis tou arsenh
... ) This is linux-greek-users.
N.P.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr