is this ???

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Sep 24 16:12:11 EEST 1999

Christos Ricudis wrote:

> Hello DJ!
>
>   On 23 Sep 99, DJ Art wrote to I. Ioannou with subject "Re: is this ???":
>
>  >> reboot se msdos mode, kai loadlin to linux. Alla ayta einai
>
>  DA> Γιατί φοβάμαι ότι δεν θα είναι έτσι ?? (βέβαια, απορώ πως
>  DA> γίνεται να φορτώνει αλλιώς !!) Μηπως θα τρέχει σαν πρόγραμμα
>  DA> ?? (μαζί με όλα τα επακόλουθα -λέγε με μπλέ οθόνη-)
>
> Ακριβως ετσι ειναι.

Πώς ακριβώς το κατάλαβες ?? (βασικά θέλω να ξέρω αν το δοκίμασες)

> Αυτο που περιγραφεις το κανει πανω κατω το vmware. Οποιαδηποτε τετοιου ειδους
> επινοηση, προκαλει πρωτα πρωτα επιστημονικες δημοσιευσεις :>.
C!

Δηλαδή είναι ο "καθρέπτης" του vmware ?? Linux μέσα σε παράθυρο, το
οποίο θα γίνεται minimize, full screen, resizable, κλπ.κλπ  ?? (όπως
άλλωστε είναι και το window-mode-DOS )
Αν είναι έτσι, μεγάλη πλάκα θα έχει η μετάγγιση της ασθένειας (οι μπλέ
οθόνες ή το this application performed ...) στο linux. Εκεί που λέγαμε
το linux δεν τα κάνει αυτά, να γίνονται μέσω Windows !!

ÁÍÏÉÎÅ Ç ÁÃÃËÉÊÇ ÅÊÄÏÓÇ ÔÇÒ ÓÅËÉÄÁÒ ÌÏÕ. ÂÅÂÁÉÁ ÅÉÍÁÉ ËÉÃÏ
ΕΛΛΙΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;-)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr