Ellhnikh e3ypnada (was: Re: problhma me kernel compilation)

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Sep 24 12:15:39 EEST 1999

"I. Ioannou" wrote:

> vagelis wrote:
> >
> > XA XA... SIGA MIN EISAI gynaika... Oute i voulariba den kserei tosa....
> > xaxa!!!
>
> PARAKALW, An den exeis kati na apantiseis mhn apantas. Ti htane ayto
> tora, epidiksi magkias ?

 Oxi. Htan epidei3h ka8aroaimhs Ellhnikhs e3ypnadas. Aporw
 mallista giati me tosous e3ypnous an8rwpous -- tous blepoume
 oloi sto dromo otan odhgoun, sta pezodromia otan perpatoun,
 stous dhmosious xwrous, sta mesa mazikou ephreasmou eee...
 mazikhs enhmerwshs h8ela na pw -- den paei mprosta h xwra
 mas...

 Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr